Stargardzka Karta Mieszkańca
Krok po kroku, czyli co zrobić, aby otrzymać Stargardzką Kartę Mieszkańca?
Jak złożyć wniosek przez Internet?
Jak złożyć ustny wniosek w urzędzie?
Jak złożyć wniosek przez ePUAP?
Wymagane dokumenty
Dokument ze zdjęciem umożliwiający ustalenie w sposób niebudzący wątpliwości tożsamości osoby, np. dowód osobisty, paszport, prawo jazdy, legitymacja studencka,
oraz do wyboru:
Pierwsza strona zeznania PIT za ubiegły rok z prezentatą (pieczęcią) Urzędu Skarbowego w Stargardzie lub w przypadku zeznania podatkowego złożonego przez Internet – wydrukowaną pierwszą stronę PIT z wygenerowanym numerem dokumentu oraz UPO (Urzędowe Poświadczenie Odbioru).
Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzające fakt złożenia zeznania za rok ubiegły o wysokości osiągniętego dochodu/poniesionej straty ze wskazaniem Miasta Stargard jako miejsca zamieszkania.
Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzające fakt niezłożenia zeznania podatkowego ze względu na nieosiągnięcie dochodu za rok ubiegły, ze wskazaniem Miasta Stargard jako miejsca zamieszkania.
W przypadku osób uczących się powyżej 18. roku życia i kontynuujących naukę do 24. roku życia – do wglądu dokument potwierdzający kontynuację nauki (indeks, legitymację, bądź inny dokument) oraz deklaracja podatkowa rodzica/rodziców za ubiegły rok.
Uwaga!
O karty dla członków rodziny może wnioskować jedna osoba. Jeśli ubiegasz się o wydanie SKM dla członka rodziny (w tym pełnoletniego uczącego się dziecka) weź ze sobą pełnomocnictwa (wzór do pobrania poniżej).